Friday, July 16, 2010

NUR QAISARA DAMIA...



Herm.. da besar da anak ibu nieh..
ni la anak angkat aku.. NUR QAISARA DAMIA..
comey sgt..gigi pun da ada 4 batang..herm br ni jmpa die..upenyer da pdai bjalan da..
aku letak beg dtepi hbis dselokarnyer..ngan wallet,perfume,ubat,yoko2 abis wat kluar.. smpai perfume pon nk dmknnyer..ni la Damia..baru ni ajak die g jln2 kat OU.. sebab mama die dah bising bile ibu die nak bawa jalan Damia asik sibok ngan keje jer..hr ahad baru ni aku tpaksa amik cuti utk anak aku sorg ni..tpaksa la tgal kan keje tok 1hari...hahha..Damia punya pasal..makin hari makin petah bcakap tp x tau ckp ape..%#^*%($&^$(&^$(......ntoh mende2 sebutnyer...yg aku ni.. ye ye kan jer...hahha.. klakor btui ngan Damia..jalan2 smpai x sedar aku.. da pkul 5.30pm..janji ngan mber nk lepak kat wangsa walk..lewat lg!!mampos!!..da la mama pesan brg kat IKEA x beli lg..adoi lupe lg...
penat bmain ngan Damia smpai byk bnda nk buat sume lupe..herm..end


NUR QAISARA DAMIA
ibu sayang kamu....

No comments:

Post a Comment