Monday, July 12, 2010

Misteri Lubuk Yu..

Cite tbaru dr kampung lg..adik aku baru blik dr mandi di lubuk YU.. aku pon x tau tmpat ni sgt.. sb dulu penah gak r nak pegi tp x ksempatan.. org ckp tmpat ni best..tp dlm best2 tu ade yg x best nyer.. masa adek aku nk mandi dlm sungai 2..dia nmpak sorg bdk mandi dlm sungai tu then kaki dia kene tarik dr dlm air..bayangkan adik aku bleh nmpak sape yg tarik dr atas batu..mber dia ingat bdk 2 maen2 jer pas 2 bdk 2 x timbul2 smpai lah slh sorg dr diarg pgil polis.. smpai skarg bdk yg kene tarik dlm air 2 x jmpa smpai skrg.. lubuk ni da rmai da org mati tp d sbb kan tmpatnyer cantek air yg jernih org still mandi kat sini..esoknyer kes ni msuk surat kabar still x jmpa bdk yg lemas ni..yg misterinye hanya 3 org jer yg tau mcm mane bdk 2 bleh lemas..herm..berhati2 bile mandi d lubuk..
(x sempat polis dtg adek aku da chow sbb ape??bw moto x de lesen la mase dtg kat lubuk 2.. nti polis byk soal lak.. x pasai2 kene saman lak nti..baek cabot lari dulu..)

No comments:

Post a Comment